۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۴

پس از مدتی طویل...

سلام و ارادت به شمایی که قراره بخوانید 
خنده داره یکسال پیش گفتم دوباره میخواهم بنویسم ولی یکسال و خورده ای طول کشید
اینجانب سید رضا مهاجر ایرانی بچه همدان  که در سپتامبر 2010 به اتفاق هسر و پسرم متین وارد خاک کشور کانادا شدیم و به قول اینوری ها لندینگ کردیم .
امروز دقیقا 5 سال و 8ماه و 7 روزه که ما تو کانادا هستیم . البته لازم به ذکر من یک ماه پیش سفر خیلی کوتاهی تا ایران رفتم که کلا 10 روز شد و خواه ناخواه 3 روزش تو راه هدر رفت و فقط 7 روز در وطن پیش عزیزان بودم ،البته این یک هفته کلی مزه داشت بودن با عزیزان و دوستان و کلی هم مشکلات خاص خودش رو داشت که براتون شرحی ازاون رو هم خواهم نوشت .
  
روزهای اول نمیدانستم چه خواهم نوشت در آینده درمورد کانادا یا در مورد مهاجرت و یا در مورد خودم ولی فکر کنم به اندازه کافی الان شده که بخواهم تحلیل خوبی از دید شخصی خودم در مورد همه زوایای زندگی و مهاجرتم تا الان در کانادا داشته باشم و مطمین هستم که در آینده بازم تغییراتی خواهد کرد البته منظورم یک 5 سال دیگس .....

شاید خیلی مشتاق باشید ببینید که نظر حاجی تون چقدر عوض شده  به نسبت اوایل ورودم و حتی قبل از ورودم ، آخه من یک وبلاگ دارم که تا زمان ورودم به کانادا توش مطلب میگذاشتم ولی بعد از ورود به کشورکانادا ، به این وبلاگ جدید نقل مکان کردم .
برای اون دسته از عزیزان که وبلاگ قدیمم رو نمیدونن بگم آدرس وبلاگم :

من یک بچه شهرستانی بودم که بزرگترین آرزوم زندگی در کانادا بود و در زمانی که قصد مهاجرت زد به کله بنده امکانات زیادی در شهرمان نبود ، نه کلاس فرانسه درست و درمانی و نه اطلاعاتی در مورد مصاحبه و کانادا .
خدا رو شکر الان به لطف فیس بوک و دنیای مجازی ،شما عزیزان اطلاعات بسیار خوبی در مورد کانادا دارید و گروههایی در فیس بوک ، وایبر و باقی شبکه های اجتماعی برپا هستند که اطلاعات و راهنمایی هایی برای اعضایشان فراهم میاورند .

البته در مورد مزایا و معایبشان هم از دید شخصی خودم خواهم نوشت .

نمیدانم درست دربیاد یا نه ولی چون من خیلی وقت تایپ کردن به سبب مشغله کاریم ندارم و شایدم این بزرگترین دلیل ننوشتنم بوده ، سیستم رو تغییر بدم به فایلهای صوتی و پس از مقدمه کمی که بنویسم باقی مطلب رو بصورت چند فایل صوتی بگذارم که در این صورت قادرم به سرعت برق و باد مطلب اپدیت کنم .

امیدوارم به بزرگی خودتان ببخشید اگه مطالبی که میگذارم جسته و گریخته بشه وی کم کم به سرانجام انشاالله برسه و به جایی برسم که خاطرات روزانه یا هفتگیم رو بگذارم .

فقط این رو بگم اصلا من کاری به مسایل سیاسی در وبلاگم نداشته و طرفدار هیچ قشر و فرقه ای نیستم ، چون در هر صورت اعصاب خوردی داره و من نه حوصله اش رو دارم و نه وقتش ....
پس همه عزیز هستید و محترم ....
عقاید من برای خودم محترمه و عقاید شما برای خودتان ...

جنگ اول به از صلح آخر






هیچ نظری موجود نیست: