۲۴ تیر ۱۳۹۰

خلاصه این مدت غیبت

خیلی وقته نشده چیزی بنویسم ، خیلی اتفاقات هم افتاده که همه رو خلاصه مینویسم که همه چیز رو بروز کنم 

اون خبری که گفتم بعدا میدم ،این بود که یک نی نی به جمع 3 نفره ما اضافه شده ولی 3 پس از 3 بار تلاش برای کشف جنسیت ،مشخص نشد که نشد جناب نی نی به چه جماعتی تعلق دارند ولی از اونجایی که من باباش 2 بار تو خواب دیدمش میدونم که یه دختر داریم ، آخه خان داداشش رو 3 بار خواب دیدم که دقیقا با همین قیافه که هستند بودند و الان نوبت جناب نی نی شده که 2 بار خوابش رو دیدم و در خواب ما دختر خانم بودند 

دیگه اینکه شرکت رو به یه محل دیگه بردیم و برای 10 سال قرارداد بسته شد که این محل جدید عجب فضایی داره ،2 تا انبار 
   یک قسمت اداری

     دیگه این که مامان بزرگ متین هم از ایران اومده که برای اومدن نی نی دوم تنها نباشیم  
 فعلا ویزا 6 ماهه دارند تا ببینیم بعد چی میشه 

 قراره خانه رو عوض کنیم و یکجایی نزدیک شرکت پیدا کردیم 
اسباب کشی رو ماه آینده انجام میدیم ،البته به امید خدا

فایل نامبر بعضی دوستهامون که اقدام کردند برای اینور اومده 

متین عزیز حرف زدنش بهتر شده ولی هنوز جمله نمیگه اما کاملا تمام حرفهامون رو میفهمه
و خیلی چیزهای دیگه که کلا مهم هاش اینها بود

۲ نظر:

بابک و نرگس گفت...

سلام سید عزیز

چه خبرهای خوبی . خیلی خیلی خوشحالیم که سلامت و شاد هستید. مثل همیشه پرانرژی دمت گرم، دوست داریم.


در پناه خدا

ناشناس گفت...

سلام خوبی؟
مبارکه داری بچه دار میشی ولی یک صحبت باهات داشتم.
.....................................
1-داداش من اخه این چه کاریه تو میکنی؟
الان طقریبا 1 ساله رفتی دیگه؟
سریع بچه دار شدی؟
اخه من فکر نمیکنم این کار درستی باشه شما الان کارت معلومه؟ خونتم معلومه؟
اخه من نمیدونم شما چقدر حقوق میگیری که این کارو کردی؟
اصلا به نظرم کار درستی انجام ندادی.
.................................
2-ببین اینجا ایران نیست فرهنگش فرق داره ادماش فرق دارن من همه این مشکلاتو کشیدم میگما شما حالا بچه دارم شدی میگیم اشکال نداره ولی....
بچت دختره.....
حالا اگر پسر بود ادم کمتر نگران بود ولی دختره.
ببین بزار راحت باشیم دختر تو کانادا که میدونی یعنی چی؟
تازه اگر بره دبیرستان دیگه تموم.
نه دین
نه حیا
نه.........
ببین من همه اینارو دیدم و مشکلاتو کشیدم میگما.
.................................
نمیدونم خداوکیلی باید چی بگم
نمیدونم شما مذهبی هستین
نیستین
نماز میخونین
نمیخونین
ببین هر چقدر هم در خانواده خوب طربیتش کنی بازم اینجا کاناداس
................................
امید وارم از دستم ناراحت نشده باشی من فقط میخاستم دردی که کشیدم تو نکشی