۰۸ اسفند ۱۳۸۹

رانندگی و امتحان آن

هفته قبل هم من و هم خانمم امتحان راهنمایی رانندگی داشتیم ،همسر بنده کتبی به زبان فارسی که اصلا جالب نبود و ما فکر میکردیم سوالهای امتحان به فارسی ترجمه شدن ولی یک مترجم گذاشته بودند که ظاهرا اونم خیلی کارش درست نبوده و همه عزیزان ایرانی که از اتاق بیرون آمدند شاکی بودند ، و این رو بذانید که عربها امتحان خودشان بامتن عربی را میدهند و چینی ها به زبان خودشان ولی ما ایرانی ها باید یک مترجم افغانی بیاد برامون ترجمه کنه که اونم گند بزنه با اون ترجمش
اینه که من میگم هر جور شده هرکی بتونه از فامیل و آشناهاش کمک کنه بیاره اینجا که ما ایرانی ها هم قویتر بشیم .
خانم من قبول نشد ،3 سری سوال میپرسند شامل دوسری 16 تایی و یک سری 32 تایی
من هم دیروز امتحان تو شهری داشتم ،35 دقیقه رانندگی کردم و برای رعایت نکردن نقطه کور در تعویض لاین و عدم توقف کامل برای ورود به خیابان اصلی رد شدم و ماند برای 1.5 ماهه دیگه
خیلی اینجا سخت میگیرن البته حق هم دارند ولی رانندگی ملت خیلی جالب نیست .
از اینجا میتونید تستهای راهنمایی و رانندگی کانادا رو بزنید .
http://www.saaq.gouv.qc.ca/saaqclic/en/public/index.php

هیچ نظری موجود نیست: